Olen itse ollut mukana useissa digitaalisen liiketoiminnan muutos- ja kehityshankkeissa, joissa en päässyt lähellekään odotettuja tuloksia kovasta yrittämisestäni ja sadoista työtunneistani huolimatta.

Kun aloin tutkia tarkemmin, miksi näin käy minulle ja monille muille meistä kerta toisensa jälkeen, vaikka aikeet, suunnitelmat ja päämäärät ovat hyviä, huomasin meidän kaikkien painivan yhden ja saman ydinongelman kanssa:

Kun annamme teknologian ja kanavien ottaa ohjat tekemisessämme myötätuntoisen tiimityön ja asiakkaiden ymmärtämisen kustannuksella, rakennamme helposti digitaalisia palveluita ja sisältöjä, jotka eivät auta ja siksi myöskään sitouta kunnolla ketään. Asiakassuhteita, liidejä, myyntiä ja tuloksia ei synny ja rahaa palaa hukkaan.

Kun vertasin epäonnistuneita ja onnistuneita digitaalisia hankkeitani, huomasin, että kaikilla onnistuneilla hankkeilla on kolme yhteistä tekijää:

  • Tunnet, kuka asiakkaasi on, osaat auttaa asiakasta tunnistamaan hänellä olevan tarpeen ja tarjoat hänelle ratkaisun tuohon tarpeeseen tai ongelmaan
  • Annat digitaalisten palveluiden ja tuotteiden kehittäjille mahdollisuuden hyödyntää omaa osaamistaan motivoituneesti, innostuneesti ja merkityksellisesti turvallisessa ilmapiirissä, myös muutosten keskellä
  • Osaat hyödyntää teknologiaa välineenä, joka tarjoaa luomasi ratkaisun helposti asiakkaan käyttöön

Haluan näyttää sinulle, kuinka varmistat, että jokaisessa digitaalisessa hankkeessasi on mukana nämä kolme asiaa.

Siksi olen luonut tunnin sparrauksen, jonka aikana autan sinua siirtämään painopisteen entistä vahvemmin teknologiasta asiakkaisiin ja heidän auttamiseensa yhdessä tiimisi kanssa. Tämän seurauksena voit luoda digitaalisten palveluiden ja sisältöjen avulla asiakkaisiin suhteita, joihin he ovat valmiita käyttämään aikaa ja rahaa.

Tapaamisen aikana

  • Opit ymmärtämään asiakkaitasi syvemmin ja voit tarjota entistä parempia ratkaisuja heidän ongelmiinsa digitaalisen liiketoiminnan avulla
  • Opit tunnistamaan tiimiläistesi vahvuudet ja antamaan heille tarvittavat työkalut, tuen ja turvan, jotta he voivat antaa parhaan panoksensa digitaalisen liiketoiminnan muutos- ja kehityshankkeissa
  • Opit käyttämään teknologiaa niin, että hyödynnät sitä asiakkaiden palvelemiseen tavoilla, joilla saat entistä parempia rahallisia tuloksia

Lisäksi keskitymme tapaamisessa niiden haasteiden ratkaisemiseen, joiden koet erityisesti estävän sinua ja tiimiäsi saamasta parempia tuloksia digitalisoituvassa liiketoiminnassa.

Varaa aika sparraukseen soittamalla minulle numeroon 050 575 9928 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen marika@marikavepsalainen.fi.

Sparraus voi olla henkilökohtainen tai ryhmäsparraus, riippuen tarpeesta. Sparraus on maksuton eikä se sido sinua mihinkään.

Tarjoan tämän sparrauksen ilmaiseksi siksi, koska haluan tavata ihmisiä, joilla on samoja ongelmia kuin minulla on ollut. Tiedän, että voin auttaa heitä ja samalla saan mahdollisuuden oppia itse lisää siitä, kuinka voin antaa enemmän ja parempia tuloksia asiakkailleni.

Jotkut ajatustenvaihdoista johtavat myös syvempään yhteistyöhön. Mikäli näin kävisi, on tapaaminen keino varmistaa, että voisimme saada yhdessä aikaan merkittävää kehitystä ja tuloksia.